Пам’ятка туриста по Кипру

Виліт з а/п Бориспіль, термінал D (МАУ)

Початок реєстрації за 2 години до вильоту, закінчення за 40 хвилин.

ВАЖЛИВО! Зверніть увагу на норми провозу багажу (Piece Concept).

Безкоштовно можна провозити 1 місце багажу не більше 23 кг на людину.

Ручна поклажа на 1 людину 7 кг. Також для пасажирів з інфантами дозволено безкоштовне перевезення 1 дитячого складного візка.

Інформація щодо вильоту:

В аеропорту Вам необхідно бути за 2 години до вильоту. Ви самостійно проходите паспортний, митний контроль і реєстрацію, яка закінчується за 40 хвилин до вильоту.

Митниця:

Дозволено безмитне ввезення: тютюнові вироби 250 г, 1 л міцних спиртних напоїв, 2 л вина, 250 мл парфумів або туалетної води, особистих речей, ліків (за станом здоров’я), продуктів, а також сувенірів і подарунків на суму, еквівалентну 150 доларам США. Дозволено ввезення будь-яких товарів у рамках неторгового експорту. Ввезення і вивезення іноземної валюти не обмежене. Декларацію оформляють на ввезення і вивезення валюти на суму понад 3000 євро.

Заборонено до ввезення будь-яку с/г продукцію (у т.ч. яблука, апельсини тощо), насіння і саджанці рослин без фітосанітарних сертифікатів. Заборонено ввезення наркотиків, зброї, вибухових речовин. Категорично заборонено вивезення антикваріату і культурних цінностей.

При ввезенні домашніх тварин потрібне оформлення спеціальної ліцензії, для якої потрібні ветеринарне свідоцтво і паспорт на тварину з відмітками про всі щеплення, включно зі щепленням проти сказу. Передбачено шестимісячний карантин за рахунок господаря тварини. Крім того, Вам доведеться оплатити послуги ветеринара в аеропорту. Звертаємо Вашу увагу, що готелі Кіпру не приймають домашніх тварин.

Інформація щодо зустрічі:

Після прильоту на Кіпр після проходження паспортних і митних формальностей та отримання багажу Вас зустріне представник із табличкою з назвою приймаючої компанії.

Увага! Якщо Ви затрималися на перевірці документів або під час отримання багажу чи вирішили добиратися до готелю самостійно, обов’язково зв’яжіться з представником в аеропорту або представництвом на Кіпрі, повідомте про Вашу проблему, для того, щоб сторона, що приймає, змогла посприяти. Майте на увазі, що час очікування трансферу в а/п прильоту 1,5 години з моменту посадки літака.

Отримавши інформаційний конверт, у супроводі представника Ви проходите в автобус.

Час зустрічі з гідом, а також його ім’я та мобільний телефон будуть вказані у Вашому інформаційному конверті. Під час інформаційної зустрічі з представником приймаючої компанії Ви зможете:

  • дізнатися про час зворотного трансферу
  • поставити всі Ваші запитання щодо інфраструктури готелю і курорту
  • замовити екскурсії – як групові, так і індивідуальні
  • взяти в оренду автомобіль та інші послуги, які можуть Вас зацікавити

У будь-який інший час із представниками приймаючої компанії Ви зможете зв’язатися за телефоном, вказаним в інфолисті.

Розміщення в готелі:

Для розміщення в готелі Вам слід передати на reception готелю туристичний ваучер, що входить до пакета документів, і паспорт. Час заселення в готель з 14:00.

Інформація про від’їзд:

Розрахункова година в готелі 12:00. Свій багаж Ви можете залишити в камері схову готелю. Вам необхідно здійснити оплату за додаткові послуги (користування міні-баром, телефоном тощо) до приїзду автобуса. Щоб уникнути різноманітних ускладнень, просимо не запізнюватися і підходити до місця зустрічі в зазначений час. Тому прохання всі додаткові послуги (користування міні-баром, телефоном тощо) оплатити заздалегідь.

Після прибуття Ви прямуєте до стійки реєстрації, де вказано номер Вашого рейсу, здаєте багаж і отримуєте посадковий талон, після чого проходите паспортний контроль. Далі Ви прямуєте до зали вильоту, де очікуєте оголошення на посадку Вашого рейсу.

Медична страховка:

Медична страховка на час поїздки передбачає надання медичної допомоги залежно від умов обраного виду страхування. У разі настання страхового випадку необхідно зателефонувати до Сервісного центру за номером, зазначеним у Вашому страховому полісі, описати проблему, яка виникла, і повідомити Ваше прізвище, ім’я, номер поліса, місцезнаходження та номер контактного телефону. Рекомендація: за додатковим номером телефону, зазначеним у полісі, краще телефонувати тільки з місцевих стаціонарних телефонів.

Сервіс обробляє Ваше звернення і передзвонює Вам для узгодження подальших дій. Форма організації допомоги (візит лікаря в готель, консультація готельного лікаря або самостійний огляд у клініці) залежить від характеру скарг застрахованого, а також від порядку організації допомоги в даній країні або конкретній місцевості.

Якщо турист вимушено оплатив витрати, що стосуються страхової події (таксі, телефонні розмови з приводу страхового випадку, оплата лікаря та обстежень), то після повернення з поїздки можна звернутися до Сервісного центру для узгодження відшкодування витрат у межах передбачених умовами обраного виду страхування.

Зв’язок:

Для телефонних переговорів зручно використовувати картки вартістю 5 євро для користування таксофоном, які продаються в газетних кіосках, туристичних бюро, супермаркетах.

Код Лімассола – 25, Ларнаки – 24, Пафоса – 26, Айя-Напи і Протараса – 23.

Дзвінок з автомата значно дешевший за дзвінок з готелю. Також Ви можете придбати місцеві SIM-карти: усі вхідні дзвінки безкоштовні, а вихідні будуть за найдешевшим тарифом.

Транспорт:

Міські та міжміські автобуси і маршрутні таксі. Автобуси обслуговують пасажирів 06:00 – 18:00, у літній сезон – іноді довше. Інтервал руху 20-30 хвилин. Маршрутні таксі обслуговують пасажирів з 05:45 до 19:30 години. Через незначні відстані поїздки громадським транспортом недорогі. Звичайне таксі можна викликати телефоном або зупинити на вулиці. У таксі існує денний і нічний тариф. Лічильник вмикається під час посадки, оплата за лічильником. Чайові не забороняються. В аеропорту і в будь-якому місті в прокатних фірмах можна оформити оренду автомобіля. Основні умови: наявність як міжнародних, так і російських водійських прав, вік водія має бути не менше 21 року і 3-х річного стажу водіння. Ціни за оренду залежать від категорії машини (А, В, С, Д) і починаються від 35 євро. У разі пошкодження автомобіля клієнт платить значну суму – від 1000 євро. Кілометраж необмежений. Рух лівосторонній. Оренду автомобіля можна оформити у Вашого представника.

Гроші:

Грошова одиниця – євро. Час роботи банків у робочі дні 08:30 – 12:30 (у середу після обіду, по суботах і неділях банки не працюють), у Нікосії та на курортах додатково з 16:00 – 18:30. Обмінні пункти є в аеропортах і в усіх готелях. Переважно міняти валюту в банку, оскільки курс, пропонований у готелях, менш вигідний. До оплати майже скрізь приймаються основні кредитні картки: Visa, American Express, Master Card та інші. Обміняти валюту в туристичній зоні можна також у будь-якому магазині, таверні та ресторані, за курсом вигіднішим, ніж у готелі.

Магазини:

Магазини працюють щодня, крім неділі 08:00 – 19:00, перерва 13:00 – 16:00. По середах і суботах магазини після обіду не працюють. Сувенірні магазини та міні-маркети в туристичних зонах відкриті до пізнього вечора. Типові товари: шкіряні вироби, столова та постільна білизна, посуд, порцеляна, ювелірні прикраси, включно з діамантами (ювелірні прикраси не оподатковуються, тому ціни на Кіпрі набагато нижчі). Продукти харчування, овочі та фрукти недорогі. Сувеніри: унікальні мережива з Лефкари, настінні панно, ляльки, статуетки Афродіти, вироби з черепашок, кераміка, срібло.

Харчування:

Кухня середземноморсько-східного походження, з деякими слідами англійського впливу. З національних страв не можна не скуштувати “мезе” – це не просто рибна або м’ясна страва, а цілий гастрономічний ритуал: по черзі приносять тарілки з різноманітними рибними / м’ясними та овочевими стравами. Дуже смачна національна страва “мусака” – м’ясо з картоплею та овочами, запечене з прянощами і сиром. Прямо з печі в гарячих горщиках подають іншу м’ясну страву – “тавас”, з цибулею і гарячими овочами. На Кіпрі готують дуже смачний кебаб – баранину, засмажену на рожні над тліючим деревним вугіллям (подають із коржами, цибулею, червоним перцем, зеленню).

Кіпрські вина славляться з античних часів по всьому Середземномор’ю. Вина готують без додавання цукру, всю солодкість і “сонячний” смак дає сам кіпрський виноград і благодатний клімат. Визнаний центр виноробства – Лімассол (тут ціни найнижчі, особливо на винних заводах). З вин високих сортів можна назвати “Афродіту” і “Аліна” – сухі білі вина, “Нефелі” – біле, “Кео Кох” і “Тісбі” – напівсухі білі вина, “Отелло” – легке червоне, схоже з бургундським, “Домен д’Ахера” – сухе червоне. Національне надбання – десертне вино “Командарія”, назву якому дав Річард Левове Серце. З міцніших напоїв радимо спробувати чудовий кіпрський бренді та виноградну горілку “Зіванія” – міцні, але дуже м’які. Місцеве пиво “Кео” цінується вище місцевого ж “Карлсберга”.

Рекомендації:

Рух на Кіпрі лівосторонній – будьте уважні!

На Кіпрі Вам, найімовірніше, знадобиться адаптер – його Ви зможете придбати, або взяти в оренду на reception готелю. Міжміські автобуси ходять двічі на день: вранці та ввечері, у неділю рейсів немає. У літню пору з травня по вересень 13:00 – 16:00 на Кіпрі сієста (післяобідній відпочинок) і багато закладів не працюють. Для зйомки в державних музеях необхідний спеціальний дозвіл. Суворо заборонено знімати прикордонну зону, солдатів і військові об’єкти, зокрема на території англійських військових баз і окупованій території. Для відвідування церков, монастирів і мечетей потрібен відповідний одяг (не допускаються шорти, міні-спідниці, відкриті плечі). Необхідно взяти косинку та спідницю з собою або отримати напрокат при вході.

Підпишіться на нашу розсилку!

Залиште email і отримуйте найсвіжіші новини

Loading