ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

  • Весь персонал Lujo Hotel використовує рукавички, спеціально розроблені маски, щитки для обличчя, і знає всю детальну  інформацію про міри, прийняті для збереження Вашого здоров’я.
  • Для того щоб зменшити контакт з гостями, такі елементи привітання як рукостискання не будуть використовуватись в даний період.
  • Готель побудований на земельній ділянці 1100 арів, через це гості не зазнаватимуть труднощів з соціальними контактами, прийомом їжі чи розвагами. Згідно  санітарних норм, персонал проводить прибирання кожні 1-2 години.
  • На входах у готелі встановлені тепловізорні камери для вимірювання температури тіла персоналу і гостей. Стан здоров’я персоналу знаходиться під постійним спостереження. Проживання та перевезенні персоналу на сервісному транспорті, проводиться відповідно з правилами соціальної дистанції.
  • Всі гості готелю можуть зв’язатись з персоналом Joy Advisor через додаток Whatsapp та повідомити про свої бажання без фізичного контакту.
  • Попередження нагадуючі про соціальну дистанцію,  розміщені в місцях, де очікується, скупчення гостей.
  • Місткість ресторанів, басейнів і пляжу готелю розрахована на те, щоб вільно розмістити всіх гостей при повному завантаженні.
  • Пункти гігієни були встановлені в спеціально відведених місцях на всій території готелю. У цих пунктах гості можуть отримати  необхідні їм речі, такі як маски та дезінфікуючі засоби для рук.
  • У Lujo Hotel послуги лікаря надаються цілодобово. Якщо Ви відчуваєте себе погано, можете звернутися до лікаря, не втрачаючи часу.
  • Гіди туристичних агентств і відвідувачі гостей в готель не допускаються.
  • Доступ чистого свіжого повітря забезпечується регулярним очищенням фільтрів системи вентиляції та кондиціонування на всій території готелю.
  • У всіх закритих приміщеннях готелю через певні проміжки часу в перервах на обслуговування проводиться озонова дезинфекція.
  • Санітарно-гігієнічні заходи, що проводяться на всій території готелю, контролюються компанією Diversey.
  • Утворені в готелі медичні відходи утилізуються відповідно до спеціальних планів управління відходами

 

ПЕРЕВЕЗЕННЯ

  • Під час приватних трансферів:
  • Гостей зустрічають без рукостискання.
  • Пропонуються індивідуально упаковані   вологі серветки.
  • У кожному транспортному засобі є одеколон, маски, рукавички, спиртовмісні серветки та пакети для медичних відходів.
  • Водії мають рукавички і маски.
  • Після перевезення гостей автомобілі очищаються, салон дезінфікується.
  • Перед подачею автомобіль дезінфікується озоном.
  • При здійсненні перевезень кількість людей в трансферних засобах обмежена відповідно до правил соціальної дистанції.
  • Щоб забезпечити безперервну циркуляцію свіжого повітря в транспортному засобі, скло в автомобілі опускається з інтервалом в 15 хвилин.

ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ

  • Гостей зустрічають без рукостискання.
  • Співробітники, які паркують транспортні засоби гостей, працюють в рукавичках і масках, сидіння транспортних засобів покриваються спеціальною одноразової плівкою. Після того, як автомобіль припаркований, деталі до яких співробітники торкалися очищаються. Перед виїздом гостя автомобіль подається після детального очищення.
  • Багаж гостей дезінфікується перед подачею в номери. Камери схову також регулярно дезінфікують озоном.

 

На стійці реєстрації:

  • Поверхні часто і регулярно дезинфікують.
  • Співробітники носять маски і рукавички.
  • На стійці реєстрації надаються маски і рукавички.
  • Реєстраційні форми висилаються  гостям за допомогою додатка Whatsapp.
  • Ручки, які будуть використовуватися для підпису, продезінфіковані, упаковані індивідуально і розпаковуються та подаються гостям безпосередньо перед використанням.
  • При заїзді усіма гостями підписується лист-зобов’язання про дотримання запобіжних заходів щодо Covid 19.
  • Згідно з інформації, отриманої при заїзді, гості старше 60 років і / або гості з хронічними захворюваннями фіксуються в категорію гостей, які потребують постійного контролю,  їхній стан здоров’я  контролюються щодня.
  • Якщо гості мають банківські карти з функцією безконтактної оплати, бажано використовувати ссаме їх.
  • Персонал Lujo Hotel не має фізичного контакту з банківськими картами, POS-машини регулярно обробляються антисептиком, а для введення паролю використовується одноразовий чохол.
  • Під час заїзду гостям пропонується упаковане шампанське і шоколад.
  • Ключі від номерів Lujo Hotel готуються для гостей заздалегідь, дезінфікуються і індивідуально упаковуються.
  • Баггі машини обслуговують гостей тільки з відповідних кімнат, гості з різних кімнат не можуть використовувати один і той же транспортний засіб. Транспортні засоби дезінфікуються після кожного використання і містять дезинфікуючий комплект. Персонал, який використовує транспортні засоби, надягає маски та рукавички.

ПРОЖИВАННЯ

  • Lujo Hotel буде приймати гостей в кількості, що відповідає половині своєї максимальної місткості в сезоні 2020 року,таким чином, надасть більше соціального простору своїм гостям.
  • Нові гості не будуть заселені в номер протягом не менше 16-ти годин після того, як попередні гості покинутьли цей номер.
  • Номери гостей які виїхали ретельно очищаються і дезінфікуються за допомогою продукції і відповідно до процедур компанії Diversey.
  • Матраци та подушки поміщаються в захисні чохли, які змінюються після кожного гостя для проведення дезінфекції.
  • Текстильні вироби, такі як покривала, використовувані для декору, були видалені з кімнат.
  • Особливо ретельно очищаються: дверні ручки, поверхні меблів, панелі кондиціонування повітря, телевізори, кімнатні телефони, фени та вішалки для одягу.
  • Килими, штори і сидіння очищаються за допомогою парової машини.
  • В приміщеннях співробітники працюють в одноразових комбінезонах, рукавичках, масках і бахилах.
  • Після завершення прибирання кожної кімнати застосовується 60-ти хвилинна озонова дезинфекція.
  • На входах в житлові блоки розташовані кіоски з дезінфікуючими засобами для рук.
  • У всіх кімнатах для використання  гостям надаються гігієнічні набори: маски, рукавички, бахіли, одеколон і спиртовмісні серветоки.
  • Всі друковані матеріали були видалені з номерів. Гості можуть отримати доступ до таких матеріалів, як журнали LujoMag або меню ресторанів, скориставшись мобільним додатком Lujo Art & Joy, веб-сайтом lujohotel.com або системою IPTV в своїх кімнатах.
  • Весь персонал, що входить в готельні номери, зобов’язаний використовувати маски, рукавички і бахіли.
  • Гостям, які не хочуть бути потурбованими під час перебування в номерах, залишають предмети в гігієнічної сумці на ручці дверей кімнати.
  • У номерах використовуються одноразові і індивідуально упаковані склянки.
  • На IPTV присутня інформація про процедури щодо дезінфекції в кімнатах.

 

ЇЖА ТА НАПОЇ

  • У всіх ресторанах на сніданок, обід і вечерю обслуговування як і раніше проводиться за системою a la carte. Холодні закуски, десерти, салати, фрукти і т.д. виставлені на тематичному шведському столі подаються кухонним персоналом.
  • Розміщення в  ресторанах обмежене до 4 осіб на 10 квадратних метрів, гості обслуговуються по системі бронювання.
  • Столи та стільці очищаються дезинфікуючим розчином до і після кожного використання.
  • Біля входу в ресторан надаються дезінфікуючі засоби для рук.
  • Весь обслуговуючий персонал Lujo Hotel використовує маски і рукавички і дезінфікує свої руки до і після кожного замовлення.
  • Меню ресторанів призначені для одноразового використання. Гості також можуть отримати доступ до меню через мобільний додаток Lujo Art & Joy.
  • Всі столові прилади, набори вилок, ложок, ножів, серветки, спеції і цукор, використовувані на столах, індивідуально упаковані в гігієнічних умовах.
  • Біля басейнів і на пляжі використовуються одноразові склянки, тарілки, соломинки і столові прилади.
  • На столах використовуються білі скатертини, які змінюються після кожного гостя.
  • Всі прилади, які використовуються в ресторанах і барах, після використання обробляються в дезинфікуючим розчином і готуються для повторного використання.
  • На кухнях діють стандарти безпеки харчових продуктів ISO 22000. Весь персонал використовує рукавички, маски та шапочки. Кухні регулярно дезінфікують.
  • Всі продукти, придбані готелем, доставляються на склади після дезінфекції спеціальним розчином.
  • Для гостей, яким більше подобаються упаковані продукти, деякі види їжі подаються в спеціальній упаковці.
  • Продукти, такі як масло, оливки, соуси і т.д. упаковані в окремі порцелянові контейнери; а такі продукти як джем, мед, майонез, кетчуп, нутелла і т.д. пропонуються до вживання в порційних скляних баночках.
  • На презентаційних стендах  барів і ресторанів гарніртура для декоративних цілей не використовується, свіжо-вичавлені фруктові соки подаються в спеціальній упаковці.
  • У  барах і ресторанах при подачі напоїв використовуються склянки з кришками.
  • У дитячих буфетах подаються різні комбінації блюд для дітей, їжа упакована «на винос ».
  • Меню пропонують здорові види харчування, які зміцнюють імунну систему.
  • На сніданок хліб та інші хлібобулочні вироби упаковуються до вживання індивідуально.
  • На всій території готелю всі види їжі подаються в невеликих закритих упаковках.

 

ПОСЛУГИ ТА РОЗВАГИ

  • Шезлонги біля басейнів і на пляжі розташовані відповідно до заходів дотримання соціальної дистанції. Місткість площадки для прийому сонячних ванн у басейнах  і на пляжі скорочена вдвічі.
  • На шезлонги надіті одноразові чохли, після кожного використання шезлонги ретельно очищаються і готуються для наступного гостя.
  • Всі басейни, як і в будь-який інший час, продовжують ретельно очищатися. стан води перевіряється шляхом заміру показань не менше 4-х разів на день. На всіх входах в басейни розміщені гігієнічні килимки. Дитячі басейни повністю спорожняються і очищаються не рідше одного разу в тиждень.
  • Біля басейнів і на пляжі їжа і напої подаються в одноразовій упаковці.
  • Відстань між спортивним обладнанням в Sensum Fit фітнес-центрі відрегульовано, кількість відвідувачів обмежена. Sensum Fit закривається з певними інтервалами протягом дня для застосування озонової дезинфекції. Спортивний інвентар очищається дезинфікуючим розчином.
  • Lujo Sports Academy пропонує свої послуги в відкритому Zen Garden. спортивний інвентар очищається відповідальним персоналом до і після кожного використання. В групових видах активності дотримується правило соціальної дистанції. гостям рекомендується відвідувати заняття, що проводяться індивідуально по системі бронювання.
  • На Puppet Arena і інших відкритих майданчиках спектаклі організовуються відповідно до правилом соціальної дистанції.
  • Заходи, спеціалізовані для дітей, були реорганізовані для безпечного проведення на відкритих майданчиках.