Звернення Туроператора «Арістея Тур» до туристичних агенцій України

   Звернення Туроператора «Арістея Тур» до туристичних агенцій України

Шановні турагенти,

Компанія “Арістея Тур” висловлює Вам свою вдячність та подяку за співробітництво!

Хочемо передусім повідомити, про режим роботи Туроператора “Арістея Тур” на період карантину. Офіс компанії “Арістея Тур” працює на віддаленому режимі з 17 березня до 3-го квітня включно.

Наша команда на постійному зв’язку з Вами для вирішення негайних питань. Прошу запастися терпінням та поставитися з розумінням до ситуації, яка склалася з усіма нами. Наша мета – вирішити всі питання по Вашим бронюванням з максимальним комфортом для Вас та Ваших туристів, в межах наших можливостей.

Ми маємо розуміти, що ситуація, яка склалася, нестандартна та форс мажорна. Зі свого боку, Туроператор «Арістея Тур» прикладає максимум зусиль, щоб зберегти всі бронювання та гарні відносини. На сьогоднішній день складність у перенесені бронювань на нові дати турів полягає в тому, що кожну хвилину змінюється ситуація у світі, кожного дня ми отримуємо від наших партнерів оновлену інформацію щодо карантинних заходів в країнах подорожування, про закриття готелів,  туристичних атракцій, відміну рейсів тощо, що унеможливлює Туроператору оперативно запропонувати Вам остаточні варіанти майбутньої подорожі, саме з цих причин, ми закликаємо Вас набратися терпіння та очікувати відповіді від наших менеджерів.

Повідомляємо Вас про алгоритм дій для бронювань, які підпали під карантин (COVID-19):

  • Усі «турпакетні бронювання», які включають в себе: авіаквиток та наземне обслуговування, буде запропоновано перенести на нові дати туру при першій можливості.  Всі зміни у поточному бронюванні, які впливають на зміну вартості туру (кількість осіб, заміна прізвищ, тривалість туру, тощо) мають бути сплачені Турагентом згідно Агентського Договору; Якщо перенесення дати тура неприйнятне для Туриста, компанія «Арістея Тур» буде вимушена анулювати бронювання, враховуючи фактично понесені збитки Туроператором «Арістея Тур»;
  • Всі бронювання «авіаквитки» буде запропоновано перенесення дати подорожі. Перебронювання дати подорожі можливо лише один раз згідно політики авіакомпанії.  Ануляція подорожі можлива згідно політики авіакомпанії. Повернення грошових коштів у випадку ануляції відбувається згідно політики авіакомпанії; У випадку, якщо авіакомпанія фізично не повертає грошові кошти на рахунок Туроператора, Туроператор пропонує скористатися балансом, який закріплений за пасажиром протягом 2020 року або інші умови, які будуть запропоновані авіакомпанією;
  • По всім бронюванням «наземного обслуговування» буде запропоновано перебронювати на нові дати туру; Всі зміни у поточному бронюванні, які впливають на зміну вартості туру (кількість осіб, заміна прізвищ, тривалість туру, тощо) мають бути сплачені Турагентом згідно Агентського Договору; Якщо перенесення дати тура неприйнятне для Туриста, компанія «Арістея Тур» буде вимушена анулювати бронювання, враховуючи фактично понесені збитки Туроператором «Арістея Тур»;
  • Турагент може скористатися депозитом на майбутні подорожі, по будь якому направленню компанії «Арістея Тур», лише при умові повної ануляції та поверненні коштів партнером по наземному обслуговуванні та повного повернення грошових коштів авіакомпанією на рахунок Туроператора;
  • Фіксація курсу оплати можлива частково, і буде повідомлена по кожному бронюванні в особистому кабінеті Турагента до 20.03.2020

 

З повагою, туристичний оператор «Аристея Тур»

 

 

Підпишіться на нашу розсилку!

Залиште email і отримуйте найсвіжіші новини

Loading